فیلتر هوا کمپرسور اینگرسولرند | فرایند فشرده سازی هوا بسیار حائز اهمیت بوده و تعیین کننده کیفیت خروجی دستگاه است. برای از بین ذرات معلق موجود در هوا و همچنین گرفتن رطوبت از فیلتر هوا کمپرسور بهره برده می شود. این فیلترها در انواع مختلفی وجود داشته و توسط برندهای گوناگونی تولید می شوند. فیلتر هوا کمپرسور اینگرسولرند از جمله این موارد است. این فیلترها دارای مدل های مختلفی بوده که هر یک این قابلیت را دارند تا ویژگی های گوناگونی را از خود به نمایش بگذارند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی چند مدل از فیلترها بپردازیم؛ پس تا انتهای مطلب دنبال کننده ما باشید.

فیلتر هوا کمپرسور اینگرسولرند

 

فیلتر هوا کمپرسور اینگرسولرند XA60 و XA65 آسکو

اولین مدل از فیلترهای هوایی که قصد بررسی آن ها را داریم، XA60 و XA65 هستند. در ابتدا باید بگوییم که این فیلترها به صورت بیرونی بوده و ساخت کشور ایران است. همانطور که از نام محصول مشخص بوده، این فیلترها کاملا برای کمپرسورهای اینگرسولرند مدل XA60 و XA65 طراحی شده اند. در یک نگاه کلی می توانیم مشخصات فیلترهای ذکر شده را شامل گزینه های زیر بدانیم:

  • ارتفاعی که برای این فیلترها در نظر گرفته شده، 365 میلی متر است.
  • برای قطر بیرونی این فیلتر هوا اندازه 195 میلی متر در نظر گرفته شده است.
  • قطر داخلی این محصول نیز عدد 100 میلی متر را به خود اختصاص داده است.
  • این محصول دارای فیلتر کاغذی است.
  • بدنه این محصول به صورت توری فلزی طراحی شده و می توانید شاهد کیفیت و مقاومت بالایی از آن باشید.
  • همچنین دو سر این فیلتر نیز آهنی بوده و در نهایت خیال شما از مقاومت بالای آن ها راحت خواهد بود.

با توجه به مشخصاتی که ذکر کردیم می توانید با به کار گرفتن این فیلتر، انواع ذرات را حذف کرده و رطوبت را نیز به صورت کامل بگیرید. پس در صورت خرابی فیلترهای قبلی خود، به کار گرفتن این مدل می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

فیلتر هوا کمپرسور اینگرسولرند-2

 

فیلتر هوا کمپرسور اینگرسولرند P250 آسکو

یکی دیگر از فیلترهایی که می توانید نسبت به تهیه و خرید آن اقدام کنید، P250 است. این محصول نیز دارای مشخصات مختلفی بوده و بر اساس همین مشخصات می توانید آن را در صنایع مختلف به کار بگیرید. این فیلتر نیز ساخت ایران بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی است و می تواند خیال شما را بابت عملکرد عالی راحت کند. اگر بخواهیم اصلی ترین مشخصات این فیلتر را برای شما نام ببریم، گزینه های زیر باید در اولویت قرار داده شوند:

  • در ابتدا باید بگوییم که این فیلترها برای کمپرسورهای هوای P250 مناسب هستند و کاملا از نام محصول مشخص است.
  • همچنین علاوه بر آن، می توانید از این مدل فیلتر هوا کمپرسور اینگرسولرند در کمپرسور کاتر پیلار 600 نیز استفاده کنید.
  • این محصول دارای دو سر آهنی است که کیفیت بسیار بالایی را از خود به نمایش می گذارند.
  • بدنه این محصول به صورت مشبک فلزی طراحی شده است؛ به همین علت می تواند در برابر عوامل گوناگون از خود مقاومت و استحکام بالایی را به اشتراک بگذارد.
  • از دیگر مواردی که باید به بررسی آن بپردازیم، ارتفاع محصول است. ارتفاع این فیلتر هوای بیرونی 380 میلی متر است.
  • قطر بیرونی که برای این محصول در نظر گرفته شده نیز 155 میلی متر است.
  • لازم به ذکر است که قطر داخل این فیلتر هوا نیز 87 میلی متر است.
  • برای پر کردن این فیلتر از کاغذ مخصوص فیلتراسیون بهره گرفته شده است و یکی از با کیفیت ترین محصولات ساخته شده توسط این برند به شمار می رود.

پس اگر کمپرسورهای شما در مدل های کاتر پیلار 600 و P250 باشند، می توانید نسبت به تهیه این مدل از فیلتر هوا کمپرسور اینگرسولرند اقدام کنید و از یک کیفیت ویژه نهایت بهره و استفاده را ببرید.

فیلتر هوا کمپرسور اینگرسولرند

 

فیلتر هوا کمپرسور اینگرسولرند 900

آخرین گزینه ای که قصد داریم به بررسی آن بپردازیم فیلتر هوا مدل 900 است. این فیلتر نیز همانند گزینه های دیگر توانسته مشخصات مختلفی را به خود اختصاص دهد که از مهم ترین آن ها می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

  • این محصول ساخت ایران است.
  • برای ساخت این فیلتر هوا از بهترین مواد اولیه مرغوب کمک گرفته شده است؛ پس خیال شما از بابت کیفیت آن باید راحت باشد.
  • ارتفاع این فیلتر 300 میلی متر است.
  • دهنه فیلتر نیز دارای اندازه 210 میلی متر است.
  • قطر فیلتر در اندازه 275 میلی متر است.
  • فلنچ فیلتر نیز عدد 360 میلی متر را به خود اختصاص داده است.

این فیلتر نیز برای کمپرسورهای اینگرسولرند مدل 900 مناسب بوده و با توجه به مشخصاتی که برای شما ذکر کردیم، می توانید با خیال راحت نسبت به خرید آن اقدامات لازم را به انجام برسانید. در ادامه یکی از برترین مجموعه های فروش فیلتر هوا را برای شما نام خواهیم برد.

 

همچنین بخوانید درباره ...
کمپرسور اینگرسولرند 900 و هر آنچه باید بدانید

فیلتر هوا کمپرسور اینگرسولرند

 

خرید انواع فیلترهای هوا کمپرسور اینگرسولرند

امروزه فروشگاه های گوناگونی وجود دارند که عرضه کننده انواع فیلتر هوا کمپرسور اینگرسولرند هستند. اگر می خواهید شاهد بهترین کیفیت از فیلترهای خریداری شده باشید، باید برترین فروشگاه را در این زمینه انتخاب کنید. از برترین فروشگاه های فعال در این زمینه می توانیم به هواپایا تامین اشاره داشته باشیم.

 

همچنین بخوانید درباره ...
مشخصات فنی کمپرسور اینگرسولرند 750

 

قیمت فیلترهایی که برای محصولات این فروشگاه در نظر گرفته شده، کاملا معقول و مقرون به صرفه بوده و می توانید یک خرید مطمئن را برای خودتان رقم بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان هواپایا تامین در ارتباط باشید. راه های ارتباطی در سایت درج شده اند و می توانید از طریق آن ها با کارشناسان و مسئولان تماس بگیرید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با چند مدل از فیلتر هوا کمپرسور اینگرسولرند آشنا کنیم. هر کدام از این فیلترها برای مدل های مختلفی از فیلترهای هوا مناسب هستند. قبل از اینکه نسبت به خرید اقدام کنید، نیاز است تا با مشخصات مربوطه آشنا شوید. هر کدام از مدل هایی که برای شما ذکر کردیم دارای ویژگی های گوناگونی بوده و توانسته اند کیفیت قابل قبولی را به خود اختصاص دهند. پس اگر می خواهید شاهد عملکرد عالی در فیلتر کردن و گرفتن رطوبت باشید، استفاده از گزینه های ذکر شده می تواند برای شما کاملا مفید و کاربردی باشد.