کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ | ما در این مقاله از سری مقالات مجموعه هوا پایا قصد داریم درباره کمپرسور باد دیزلی اینگرسولرند مدل ۱۶۰۰ برای شما صحبت کنیم. در یک نگاه کلی باید بگویم که کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ با هوادهی ۴۵ متر مکعب در دقیقه و ۱۰ بار فشار کاری،  عمل فشرده سازی هوا را با قدرت موتور ۵۶۰ اسب بخار انجام می دهد.  تیپ موتور این کمپرسور یعنی کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ از نوع کمنز QSX15  می باشد.

 در ادامه این مقاله می‌خواهیم درباره کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ توضیحات تکمیلی را خدمت شما ارائه کنیم و همچنین از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این کمپرسور بیشتر صحبت کنیم.

 

کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰

کمپرسور هوای اینگرسولرند مدل ۱۶۰۰ دارای یک موتور دیزلی ۶ سیلندر می باشد و قادر است ۵۰۰ اسب بخار و فشار هوا تولید کند. همانطور که بالا گفتیم موتور این کمپرسور که با ۶ سیلندر از نوع دیزلی می باشد از نوع کمنز می باشد.  حجم هوادهی کمپرسور اینگرسولرند مدل ۱۶۰۰ برابر با  ۴۵  متر مکعب در دقیقه است که با فشاری برابر با ۱۰ بار فشار می باشد.

 

همچنین بخوانید درباره ...
مشخصات فنی کمپرسور اینگرسولرند 750

 

مشخصات کمپرسور INGERSOLLRAND  مدل ۱۶۰۰

 کمپرسور که تحت عنوان ۱۶۰۰ در بازار کمپرسورها موجود میباشد توسط برند معروف و آمریکایی اینگرسولرند ساخته شده است.کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ به واسطه سوخت گازوئیل کار می کند و دارای حجم باک ۷۵۰ لیتری میباشد. از دیگر مشخصات کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ می توان به وزن شش و نیم تنی آن اشاره کرد. همچنین تنظیم فشار خروجی این کمپرسور بین ۷ بار تا ده بار می باشد. با این حال باید خاطرنشان کنیم که هر کمپرسور یک فشار کار نرمال دارد که این فشار کار نرمال برای کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ برابر با ۱۰ بار میباشد.

 

قیمت کمپرسور ۱۶۰۰ اینگرسولرند چقدر است؟

 قیمت کمپرسور  اینگرسولرند ۱۶۰۰  به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل می‌توان به شرکت ارائه دهنده این کمپرسور نوع خرید شما خرید کامل و یا اجاره کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰  و همچنین دسته اول بودن و یا دست دوم بودن این کمپرسور بستگی دارد.

اما اگر بخواهیم یک قیمت حدودی درباره کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ به شما بدهیم باید بگوییم که بازه قیمت اجاره این کمپرسور در تهران از ۴۵ میلیون تومان تا ۶۵ میلیون تومان تغییر دارد.

کمپرسور اینگرسولرند 1600

سرویس و نگهداری کمپرسور هوای اینگرسولرند ۱۶۰۰

 شما برای سرویس و نگهداری کمپرسور مدل ۱۶۰۰ می‌بایست از قطعات و لوازم جانبی آن به نحو احسن نگهداری کرده و در زمان نیاز به سرویس آنها اقدام کنید.  تعویض روغن ، تعویض فیلتر گازوئیل ، تعویض فیلتر روغن ، تعویض فیلتر هیدرولیک  در کمپرسور اینگرسولرند از مواردی است که در سرویس و نگهداری آن حائز اهمیت می باشد. به ترتیب در قسمت زیر مدت زمانی که پس از آن می بایست تعویض موارد فوق اقدام پذیرد، آورده شده است:

  • شما می بایست پس از هر ۱۲۰ ساعت نسبت به تعویض روغن و همچنین تعویض فیلتر گازوئیل کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ اقدام کنید.
  • تعویض فیلتر روغن کمپرسور اینگرسولرند مدل ۱۶۰۰ پس از هر ۲۴۰ ساعت کارکرد این کمپرسور لازم و ضروری است.
  • همچنین پس از هر ۱۰۰۰ ساعت کارکرد کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ تعویض فیلتر هیدرولیک آن پیشنهاد می شود.

 

همچنین بخوانید درباره ...
کمپرسور اینگرسولرند 900 و هر آنچه باید بدانید

 

 کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ چه کاربردی دارد؟

کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ که از نوع کمپرسور های دیزلی می‌باشد کاربردهای بسیاری دارد که عمده کاربرد آن استفاده در کار هایی با شرایط سخت از جمله معادن و حفاری می باشد.

 تامین هوای لازم برای دستگاه های حفاری،  استفاده از این مدل کمپرسور در معادن، مورد استفاده برای دستگاه شات کلریت، مورد استفاده در صنایع پتروشیمی، تست خط لوله ها، گودبرداری های ساخت و ساز و ساختمانی تنها بخش کوچکی از کاربردهای کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ می باشد.

 

کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ چه ویژگی هایی دارد؟

  • موتور کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ به واسطه میکروپروسسورها کنترل می‌شود و این کنترل در نتیجه باعث بهینه تر شدن عملکرد موتور و تنظیم آن می گردد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های کمپرسور اینگرسولرند مدل ۱۶۰۰ که می‌توان به آن اشاره کرد وجود نور پس زمینه در گیج ها می باشد.
  • داشتن پایه های جک محکم و مستحکم که در رده های ساختمانی قرار می گیرد از دیگر ویژگی های این مدل کمپرسور می باشد.
  • کمپرسور اینگرسولرند مدل ۱۶۰۰ دارای زنجیره‌ای ایمنی ۱.۲۶ سانتی با گرید ۷۰ می‌باشد که این مورد را می‌توان مهمترین ویژگی این مدل کمپرسور دانست.
  • به طور معمول وقتی کمپرسورها به مدت زمانی مشخص کار می کنند درجه حرارت شان بالا می‌رود و بالا رفتن درجه حرارت بیش از حد می‌تواند به کمپرسور آسیب بزند. کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ دارای قابلیت توقف اتوماتیک در درجه حرارت بالای هوا می باشد. این توقف اتوماتیک در درجه حرارت بالا ، سطح فشار پایین روغن موتور ، درجه حرارت بالای خنک کننده موتور و سطح پایین روغن عمل می‌کند.

 

کمپرسور اینگرسولرند 1600

 

 قابلیت‌های کمپرسور ۱۶۰۰ اینگرسولرند

این کمپرسور دارای افتر کولر و سپراتور آب یا همان رطوبت گیر با درجه ۲۰ درجه فارنهایت می باشد.  از دیگر ویژگی ها و آپشن های این مدل کمپرسور می‌توان به وجود سیستم اتوماتیک برای جایگزینی روغن موتور اشاره کرد. وجود کنترلر برای روشن و خاموش کردن کمپرسور از راه دور از دیگر قابلیت های این کمپرسور می باشد. کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ استارت سرد مشتمل بر بلاک موتور روغن موتور و گرم کننده های باتری کمپرسور می باشد؛  که این موارد را می‌توان از قابلیت ها و آپشن های ۱۶۰۰ اینگرسولرند دانست.

 

سایر ویژگی های عملکردی کمپرسور ۱۶۰۰

  • قاب محتوی ۱۱۰% سیال
  • موتور کنترل شده توسط ریزپردازنده با عملکرد بهینه کمپرسور
  • محفظه ورق فلزی گالوانیال برای محافظت نهایی در برابر خوردگی
  • نگهداری آسان کولرها، فیلترها و سیالات
  • ۵۰۰ ساعت روغن موتور/ ۱۰۰۰ ساعت سرویس روغن ایرند
  • میله کششی قابل جدا شدن با فریم سنگین به همراه چشمی قابل تنظیم
  • پایه جک پایه ساخت و ساز
  • جداکننده سوخت / آب به عنوان فیلتراسیون اولیه
  • باتری های بزرگ و قدرتمند ۱۴۰۰ CCA
  • دستگیره های اسلم با قفل
  • چشم بالابر ایمن با پین آزاد کننده داخلی

 

کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ در هواپایا

مجموعه که معتبر ترین شرکت در زمینه خدمات کمپرسور و پمپ های هوا می باشد در حال حاضر تمامی خدمات از جمله سرویس و نگهداری و تعمیر کمپرسورهای اینگرسولرند و همچنین مدل ۱۶۰۰ این برند را انجام می دهد.  شما می توانید در جهت استفاده از خدمات به کمپرسور اینگرسولرند ۱۶۰۰ در هواپیما یا با شماره تماس های این مجموعه تماس بگیرید و یا از طریق پشتیبانی آنلاین وب سایت نسبت به دریافت مشاوره اقدام کنید.